Rysiostiprinimas.lt užtikrintai tiekia netik kokybiškas prekes bet ir dirba su laiko patikrintais bankais, kurie teikia skubius atsiskaitymo būdais. Mus aptarnauja ir Jūsų bankas:
 
Rysiostiprinimas.lt galimi atsiskaitymo būdai

 
Jei norite lengvai ir greitai apsipirkti elektroninėje parduotuvėje rysiostiprinimas.lt, siūlome Jums vadovautis keliais paprastais patarimais:
  1. Pirmiausia nuspręskite, kokio tipo stiprintuvo ar antenos Jums reikia – tam naudokitės mūsų paruoštu prekių išsirinkimo gidu.
  2. Išsiaiškinę, kokio tipo stiprintuvo ar antenos reikia, išsirinkite konkrečią prekę pagal Jus tenkinančią kainą ir technines charakteristikas.
  3. Išsirinkę dominančią prekę, paspauskite prie jos esantį mygtuką „Į krepšelį“.
  4. Perskaitykite apsipirkimo ir prekių grąžinimo taisykles http://rysiostiprinimas.lt/naudojimosi-taisykles.html – tolesniuose žingsniuose suformuodami užsakymą automatiškai patvirtinsite, jog sutinkate su visomis taisyklėmis ir, jei kiltų kokių nors pretenzijų, jas bus galima spręsti naudojant šias apsipirkimo ir prekių grąžinimo taisykles.
  5. Elektroninės parduotuvės viršuje pamatysite raudonu užrašu suformuotą krepšelio turinį. Paspauskite ant jo. Jeigu virtualiame pirkinių krepšelyje yra visos reikiamos prekės, spauskite „Formuoti užsakymą“.
  6. Jeigu esate registruotas narys, prisijunkite ir sekite tolesnėmis instrukcijomis. Jeigu esate svečias ir nenorite prisiregistruoti, įveskite reikiamus duomenis, pagal kuriuos bus formuojamas pirkimo užsakymas ir pristatoma prekė.
  7. Apmokėkite už išsirinktas prekes per elektroninę bankininkystę – naudodamiesi mūsų partnerio mokejimai.lt suteikiamomis galimybėmis, galėsite apmokėti iš bet kurio Lietuvos banko elektroninės bankininkystės sistemos.
  8. Užsakymo metu sugeneruojama sąskaita faktūra yra ir prekės garantinio remonto dokumentas – saugokite jį.
  9. Kai gausime apmokėjimo patvirtinimą iš banko, Jūsų išsirinktas prekes supakuosime į siuntą, kurią Jums kelių dienų laikotarpiu pristatys siuntų tarnyba pirkimo metu nurodytu adresu. Pristatymo kaina jau įskaičiuojama į prekės kainą, tad nieko papildomai mokėti nereikia (nebent prekę norėtumėte siųsti į užsienio valstybę).
  10. Kurjeriui pristačius prekes, iš karto patikrinkite siuntos turinį bei kokybę – jeigu yra supakavimo pažeidimų ar trūksta prekės pagal užsakymo sąskaitą faktūrą, pažymėkite tai kurjerio pristatymo lape. Vėliau pretenzijos dėl siuntos kokybės ar nepristatytų prekių nebus priimamos.
  11. Atsargiai ir kruopščiai, nepažeisdami pakuotės, išpakuokite gautas prekes – jeigu Jūsų netenkina prekių matmenys, spalva ar kiti išoriniai požymiai, viską supakuokite kaip buvo prekės pristatymo momentu ir informuokite mus, jog norite prekę grąžinti. Tai galite padaryti per 10 darbo dienų nuo prekės pristatymo termino. Vėliau pretenzijos nebus priimamos ir prekę bus galima grąžinti tik esant techniniam gedimui, aptarnaujamam pagal garantinio remonto sąlygas.
  12. Esant neaiškumams ar papildomiems klausimams, kreipkitės tokias kontaktais: info@rysiostiprinimas.lt , darbo metu skambinkite 8-659-22259.
 
Smagių įspūdžių naudojantis kokybišku interneto ryšiu!